با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ بازنشستگان فرهنگی سال ۹۴ را مشمول طرح رتبه‌بندی قرار دهید
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: بازنشستگان فرهنگی سال ۹۴ را مشمول طرح رتبه‌بندی قرار دهید
جمعی از فرهنگیان بازنشسته در نامه‌ای به رئیس جمهور، اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان برای فرهنگیانی که شهریور امسال بازنشسته می‌شوند را خواستار شدند.
به نقل از فارس:طرح رتبه‌بندی معلمان قرار است از اول مهر امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برای فرهنگیان اجرایی شود.

تاکنون جزئیات دقیقی از چگونگی روند اجرای این طرح در دسترس نیست و از زمان اعلام اجرای این طرح، نقطه نظرات و موارد مختلفی پیرامون جزئیات آن از سوی مسئولان مختلف آموزش و پرورش اعلام شده است.

اما در این بین تعدادی از فرهنگیان هستند که تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بازنشسته می‌شوند و از سرنوشت اجرای این رتبه‌بندی برای آنها هم خبر موثق و دقیقی وجود ندارد اما بازنشستگان در مجموع خواهان این موضوع هستند که در طرح رتبه بندی معلمان جای گیرند.

نامه سرگشاده تعدادی از معلمان که از ابتدای سال جاری بازنشسته شده‌اند و یا تا پایان شهریور بازنشسته می‌شوند به شرح ذیل برای رئیس جمهور کشورمان آماده شد‌ه است:

 «جناب رئیس جمهور، بدینوسیله به استحضار می‌رساند با توجه به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در سال 1391 (سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) و مصوبه هیأت دولت در تاریخ دوم تیرماه 94 و تصویب مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان انتظار می‌رود با توجه به نامگذاری سال 1394 از طرف مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، وزارت آموزش و پرورش به وعده خود وفا کند و طبق فرمایش جناب آقای فانی در نشست مشترک معاونان اداره کل و روسای آموزش و پرورش سراسر هرمزگان، احکام معلمان در اجرای این طرح باید قبل از مهر ماه، در آستانه بازگشایی مدارس صادر شود تا با اجرای آن تلاش‌های دولت در جهت پاسخ به مطالبات فرهنگیان شریف عینی باشد.

جناب آقای بطحایی معاون وزارت آموزش و پرورش در سومین روز از سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش اعلام کرد، در تلاش هستیم حتی افرادی که در شهریور امسال بازنشسته می‌شوند، را از طریق پاداش پایان خدمت از مزایای طرح رتبه بندی بهره‌مند کنیم تا حقی از آنها ضایع نشود.

همچنین آقای احمدی لاشکی عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در نطق میان دستور خود در مورخه سوم شهریور 94 اعلام کرد، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد شد با توجه به اینکه بیش از 2 سال است که طرح رتبه بندی معلمان تصویب شده است، لطفا اجرای آن را برای بازنشستگان سال 1394 به جای اول مهر به 20 شهریور ماه 94 کشانده شود، تا آنان نیز در پایان 30 سال خدمت مشمول لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند. همچنین وزیر محترم آموزش و پرورش در سی و دومین اجلاس مناطق آموزش و پرورش اعلام کرد، همکاران فرهنگی در اواخر تابستان رتبه بندی خواهند شد.

لذا ما بازنشستگان سال 1394 از حضرتعالی که نام دولت خود را دولت تدبیر و امید گذاشته اید، انتظار داریم با اجرای این طرح، امید را در دل فرهنگیان بازنشسته زنده سازید.

پیشاپیش از حسن مساعدت، بذل عنایت، الطاف و محبت بیدریغ حضرتعالی نسبت به فرهیختگان جامعه اسلامی که عمر و جوانی خود را در این مسیر ایثار نمودند، کمال تشکر و امتنان را داریم.

خواهشمند است در این خصوص دستورات لازم را به مسئولان مربوطه داده تا هم موجب حل مشکل ما فرهنگیان بازنشسته شده و همچنین جلب رضایت خداوند متعال گردد.

همچنان منتظر اقدام خدا پسندانه شما هستیم. به امید سعادت و نیک بختی جنابعالی و دیگر همکاران محترم شما در هیأت دولت؛ جمعی از فرهنگیان بازنشسته در شهریور ماه 1394 شهرستان کاشان».



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:, | 17:44 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |